חיפוש

מונית גדולה לנוער – אם שותים לא נוהגים

כנראה כבר יצא לכם לשמוע את הפרסומות ברדיו שאומרות לכם לבחור נהג תורן טרם היציאה לבילוי. אך האם באמת אתם עושים זאת? לעיתים אתם בוחרים נהג תורן, אך בסופו של יום גם הוא שותה – ואתם מוצאים את עצמכם מסכנים את חייכם. סיטואציה שכזו היא מסוכנת מאוד ועלולה להסתיים באסון, מה אם גם נגיד לכם כי היא אפילו לא משתלמת לכם כספית? אם שותים לא נוהגים! הזמינו מונית גדולה בראשון לציון, כך תוכלו לשמור על חייכם וגם לחסוך כסף.

 

איך הזמנת מונית יכול לחסוך לכם כסף?

כמו שאמרנו אם תחליטו להזמין מונית גדולה בראשל"צ לקראת היציאה לבילוי זה לא רק יציל את החיים שלכם אלא גם יהיה משתלם לכם כלכלית. כאשר אתם יוצאים לבילוי אתם מוציאים רכב אחד לפחות, והעלות של הדלק כיום היא איננה עלות נמוכה. לצורך הדוגמא עלות של נסיעה מראשון לציון לתל אביב ברכב יכולה לנוע בין 50-100 שקל תלוי בצריכת הדלק של הרכב שלכם.

הזמנת מונית גדולה יכולה להסתכם גם סביב העלויות האלה, רק שבמקרה הזה אתם מתחלקים עם כל מי שיוצא – וגם תוכלו להזמין יותר חברים ליציאה מכיוון שאינכם מוגבלים מבחינה כספית. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם משלמים פחות כסף, ובאותה נשימה גם דואגים לכך שתחזרו בבטחה לבית שלכם בסופו של יום.

 

איך לבחור איזה מונית להזמין?

השוואת מחירים היא הכלי המשמעותי ביותר שעומד לרשותכם על מנת לוודא איזה חברת מוניות מציעה את המחיר הזול ביותר לנסיעה שלכם. כמו שאתם פונים לחברת grohe חלקי חילוף, כך גם תוכלו לפנות לחברת מוניות ולברר את העלויות השונות לנסיעה שלכם.

לאחר מכן תוכלו לברר את העלויות עם חברות נוספות, וכך להגיע להחלטה הטובה ביותר. אך כמובן עליכם לוודא בנוסף כי אתם מקבלים מונית בגודל שמתאים לכם, וכי הנהג גם לוקח וגם מחזיר אתכם בהתאם לשעות שנוחות לכם. אל תתפשרו על התנאים שלכם מכיוון שזה יכול לפגוע לכם בהנאה של היציאה, המטרה שלכם היא להזמין מונית שתתאים לתנאים שלכם ולא להגיע למצב שהסיטואציה הפוכה לגמרי.

אוטו וכוס

כמה זמן מראש מומלץ לשריין מונית גדולה בראשל"צ?

השאלה האחרונה שבטח מעסיקה אתכם זה כמה זמן מראש מומלץ להזמין מונית גדולה שתיקח אתכם מנקודה אחת לנקודה אחרת? אנו ממליצים לכם לשריין את המונית מוקדם ככל האפשר, אפילו ברגע שבו יש לכם את הפרטים לגבי מספר הנוסעים ולגבי היעד אליו אתם צריכים להגיע. כך תוכלו לדעת שאתם מסודרים מהבחינה הזאת ליציאה שלכם.

אך כיום בזכות ריבוי האפשרויות גם בדקה ה-90 תוכלו למצוא חברת מוניות שתסכים לספק לכם מונית מעכשיו לעכשיו. רק קחו בחשבון שבמקרים כאלה העלויות יכולות להיות גם קצת יותר גבוהות.

אולי תאהבו גם את