חיפוש

מה לקחת לטיול טרקטורונים בארץ

החלטתם שאתם רוצים להגשים את החלום הישן שלכם ולצאת לטיול טרקטורונים בארץ? אם כך, כדאי שתדעו שיש כמה חפצים שלא כדאי לצאת בלעדיהם למסע, כך שמומלץ מאוד להכין את התיק בצורה מסודרת כמה ימים מראש.

 

לכמה זמן אתם נוסעים?

כדי שנוכל לדעת איזה סוג של ציוד מומלץ לקחת לחוויה כמו טיול טרקטורונים במרכז הארץ, צריך לדעת כמה זמן נמשך הטיול. אם מדובר בסך הכול על כמה שעות של טרקטורונים בטבע, הרי שגם כריך טעים יוכל להספיק לכם. מצד שני, אם אתם נוסעים לטיול טרקטורונים מיוחד במינו שכולל גם לינה בשטח, יש הרבה יותר ציוד שאתם צריכים להביא אתכם. לדוגמא: מזרן שתוכלו לישון עליו, גזייה להכנת אוכל, בגדים חמים ללילה ועוד. לכן רצוי לתכנן בצורה כמה שיותר מפורטת מראש את הטיול שלכם, כי כך יהיה לכם קל יותר לדעת מה אתם צריכים להביא.

 

האם כדאי לנסוע לחוויה הזאת בטיול מאורגן?

אין ספק שאם מדובר על הפעם הראשונה שאתם יוצאים לטיול טרקטורונים ואם אתם ישנים בשטח, כדאי יהיה לחשוב גם על האופציה של טיול מאורגן. באמת חשבתם עד היום שכאשר מדברים על טיול מאורגן מדברים רק על טיול למקומות מרוחקים כמו וייטנאם וקמבודיה? כמובן שזה לא מדויק, שכן גם בתוך ישראל הקטנה יש טיולים שעדיף לעשות עם חברת טיולים מקצועית. אין ספק שטיול טרקטורונים כולל בתוכו לא מעט אתגרים ולכן, אם אתם יכולים להבטיח שחוויה תהיה טובה יותר עם מדריך מקצועי, מה פתאום שתוותרו על כך? תוכלו לבחור היום האם אתם רוצים להצטרף לקבוצה מאורגנת ולנסוע עם אנשים שאתם לא מכירים או שאולי תרצו להרכיב אתם את הקבוצה. זה לא משנה באיזו אופציה אתם מעדיפים, כי מה שבטוח זה שכדאי יהיה לבדוק לאיזו חברת טיולי ג'יפים באזור מרכז הארץ אתם פונים. חשוב לברר מה כלול בטיול והאם אתם יכולים להיות רגועים כי מישהו אחר דואג עבורכם לכל הפרטים.

 

האם זו חוויה יקרה?

זה טבעי שאם תיסעו לטיול ג'יפים או טרקטורונים עם חברה מאורגנת, הרי שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר טיול שתעשו באופן עצמאי. העניין הוא שכך מישהו דואג עבורכם לכל הפרטים, כולל הטרקטורונים עצמם, האוכל וכל מה שצריך. עם זאת, ולמרות שלא מדובר על חוויה זולה, זה עדיף על פני האפשרות של טיול עצמאי. יתרה מכך, כיוון שיש היום מספר חברות שמציעות לכם להצטרף אליהן לטיול טרקטורונים, אתם תראו שיש גם מחירים יותר נמוכים במקומות מסוימים. כמובן שגם משך הטיול ישפיע על המחיר, כי אם אתם נוסעים ללילה אחד המחיר יהיה נמוך פי כמה לעומת טיול טרקטורונים של שבוע שלם. קחו בחשבון את כל הנתונים הללו ובחרו את הטיול הנכון עבורכם, בין היתר, מבחינת העלויות.

נהג מרוצים

אולי תאהבו גם את