חיפוש

הר הביטוח והכספים שהוא יעזור לכם לחסוך

כולנו חושבים מידי פעם על האסונות שעלולים להתרחש בחיינו, בין אם זה כי אנחנו עלולים להיות חולים, לעבור תאונה או להיות מעורבים בכל אסון אחר. על כך בדיוק בונות חברות הביטוח כאשר הן מציאות לנו לעשות אינספור ביטוחים עם מיליוני סעיפים, כך שאתם לא היחידים אם גם אתם בחרתם להשקיע בביטוחים שונים. הבעיה עם כל הביטוחים הללו היא לא רק שהם עולים לנו מאות שקלים בשנה, אלא גם שאנחנו לא לגמרי יודעים על מה אנחנו משלמים. כמה אנשים אתם מכירים שבאמת ישבו בנחת ובסבלנות כדי לעבור על כל הסעיפים של פוליסת הביטוח שלהם? סביר להניח שגם במקרה שלכם התשובה היא שאתם פשוט לא מכירים אנשים כאלה. חברות הביטוח מצידן בונות בדיוק על כך שלא נעבור על הסעיפים השונים וזה מה שמוביל לכך שבסופו של דבר אנחנו משלמים על ביטוחים כפולים.

ביטוחים4

מה המשמעות הכלכלית של תשלום על ביטוחים כפולים?

לכאורה אנחנו יכולים להגיד שזה לא באמת משנה אם אנחנו משלמים על ביטוחים כפולים או על סעיפים שחוזרים על עצמם בלא מעט מקרים. עם זאת, ברגע שננסה להבין מה זה אומר מבחינה כלכלית, אנחנו נראה שמדובר ברוב המקרים על מאות שקלים בשנה. אם תיקחו את הסכום שאתם משלמים על ביטוחים כפולים מידי שנה ותכפילו אותו במספר השנים שבהן יש לכם את אותם הביטוחים, אתם תראו שמדובר על סכומים מאוד גבוהים. לכן, אם במקום לתרום את הכסף הזה לחברת הביטוח שלכם אתם יכולים לתרום אותו לנזקקים או פשוט לעשות ממנו חיסכון לעצמכם, מדוע שתוותרו על כך? תוהים איך תוכלו לקבל את המידע האמיתי לגבי הביטוחים שיש לכם ולגבי הכספים שאתם משלמים? אם כך, הגוף שאתם צריכים להכיר הוא הר הביטוח, ויפה שעה אחת קודם (מידע נוסף על כך ניתן למצוא בכתבה הבאה).

יעילות השירות

בוודאי לאורך השנים יצא לכם כבר לשמוע על לא מעט גורמים שיוכלו לעשות עבורכם בירורים שונים לגבי הכספים שאתם משלמים, אך רובם לא היו יעילים. לכן אנחנו שמחים להציע לגם את פרויקט הר הביטוח, כי למעשה אין משהו יעיל יותר מזה. היוזמה הזאת, הר הביטוח, למעשה מקושת לאינספור חברות ביטוח בישראל ובצורה כזאת היא יכולה לבדוק עבורכם הכול ביעילות ובמהירות שיא. משמעות הדברים היא שמהר מאוד תוכלו לקבל את המידע שלו אתם מחכים מזה כל כך הרבה זמן, ובהתאם לנתונים הללו תוכלו להחליט מה אתם עושים. האם לבטל את הביטוחים? האם להעביר את הכספים שישתחררו לכם מעכשיו לחסכונות שונים? או שאולי תחליטו להמשיך בדיוק באותה הדרך אבל לפחות תוכלו לדעת על מ אתם משלמים וכמה. השירות של הר הביטוח יעיל ביותר ובעזרתו תוכלו לדעת איפה אתם עומדים ולחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה.

 

אולי תאהבו גם את

כפל ביטוח
איך למנוע כפל ביטוחים?

ביטוח הוא מוצר פיננסי, המעניק הגנה כלכלית ושקט נפשי בעת צרה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב לנושא של כפל ביטוחים, שעלול להוביל להוצאות מיותרות.

קראו עוד »