חיפוש

איפה מומלץ לחגוג יום הולדת עגול

יום הולדת הוא סיבה מצוינת למסיבה ובעיקר יום הולדת עגול, אבל יש לנו שתי בשורות עבורכם בנושא זה – אחת טובה ואחת רעה. למרות שלרוב מתחילים בבשורה הרעה אנחנו נחרוג מהמנהג ונתחיל בבשורה הטובה.

הבשורה הטובה היא שכבר בתלמוד ציינו את ימי ההולדת העגולים כתאריכים מיוחדים (למשל בן 30 לכוח, בן 40 לבינה, בן 50 לעצה, בן 80 לגבורות ועוד), כך שאם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת העגול של יקיריכם למאורע חגיגי במיוחד – אתם בהחלט קולעים לדעת גדולים.

הבשורה הרעה כמובן היא השאלה איפה לחגוג יום הולדת עגול. לפניכם כמה אפשרויות שמתאימות לכולם, כך שאנחנו חושבים שהן טובות במיוחד למרות שאנחנו לא אובייקטיביים. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולהתחיל לחגוג כבר מעכשיו.

 

בארץ

אם אתם מאוהבי הארץ (בינינו – מי לא?) או סתם בא לכם להישאר קל"ב בלי לוותר על האתגר– בטח תשמחו לדעת שיש שפע של אופציות שעומדות לרשותכם החל מטיסה בכדור פורח, דרך שיט ביאכטה וכלה בטיול ג'יפים רומנטי.

מצד שני, אם אתם אוהבים בילויים סולידיים יותר הבעיה לא פחות גדולה הודות לשפע – מה שהופך את הבחירה לקשה: מסעדה, סרט, ספא או אולי פינוק זוגי בבית? אנחנו בטוחים שלמשל לא שמעתם עם טרובדור אישי, אבל תאמינו לנו שיש גם אופציה כזאת…

אנחנו החלטנו להרים את הכפפה ולהמליץ לכם על מקום אחד – מסעדת התרנגול הכחול שנחשבת כאידיאלית בתור מסעדה לאירועים בתל אביב. במקום ישנם 3 חללים שמתאימים לאירועי בוטיק:

  • חלל מנהרת היין שמעוצב בהשראה של טירה טוסקנית עתיקה יכול לארח 50 איש
  • החלל הפנימי שכולל גינה שנשתלה בתקרה (אתם חייבים לראות את זה בעצמכם כדי להבין איך זה עובד) יכול לארח 120 איש
  • המרפסת שבה יכולים להתארח 130 איש

 

בחו"ל

אם אתם רוצים לנצל את היומולדת כדי ליהנות מאוויר פסגות בינלאומי – כדאי שתזמינו טיסה ליעד רומנטי בחו"ל. אמנם כולם חושבים על רומא, פראג ופריז בתור מקומות אידיאליים לזוגות אבל אנחנו בטוחים שאתם לא כמו כולם…

אם אתם מחפשים מקום שהוא חוויה אמיתית למה שלא תטוסו לנורבגיה, לאלבניה או לאיים האזוריים? כל המקומות האלה נמצאים במרחק טיסה קצר כך שהתענוג במרחק נגיעה. רק אל תשכחו להזמין מונית לבן גוריון כדי להבטיח שתגיעו בזמן לטיסה.

אמנם תמיד לתפוס רכבת, אבל בהתחשב בעובדה שהרכבות בארץ לא מאוד אמינות ושהן יותר מאחרות מאשר מגיעות בזמן – לא כדאי להסתכן. וחוץ מזה, למה לא להתחיל את החופשה ברגל ימין בפינוק איכותי שישאיר לכם טעם של עוד? אנחנו כמובן בעד.

לפרטים נוספים: https://mamy-le.co.il.

יום הולדת

אולי תאהבו גם את